ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2015

ΑΝΘΗ ΖΑΧΑΡΑΤΟΥ

Ανθή Ζαχαράτου 
Γεννήθηκε το 1922 στη Ρωσία αλλά μεγάλωσε στη Αθήνα. Σπούδασε φωνητική στο Ωδείο Αθηνών με καθηγήτρια την εξαίσια ισπανίδα σοπράνο Ελβίρα Ντε Ιντάλγο, η οποία ήταν επίσης καθηγήτρια της Μαρίας Κάλλας. Έγινε μέλος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής από την ίδρυσή της το 1939 και διακρίθηκε ερμηνεύοντας ιδιαίτερα οπερέτες, μάλιστα από το 1945 είχε αναλάβει μόνιμα τον πρωταγωνιστικό ρόλο υψιφώνου στον θίασο της Λυρικής και τον κράτησε ανελλιπώς μέχρι το 1986, με δύο μόνο διαλλείμματα το 1967 και 1971 οπότε είχε απολυθεί λόγω της αντίθεσής της στο δικτατορικό καθεστώς. Στη κατοχή αντιστάθηκε μαζί με άλλους συνεργάτες της στην επίταξη από τους Ιταλούς του Θεάτρου Ολύμπια της Εθνικής Λυρικής Σκηνής της οδού Ακαδημίας, την οποία τελικά απέτρεψαν και συνέχισαν έτσι τις παραστάσεις (το κτήριο πάντως δεν γλίτωσε μεταπολεμικά την κατεδάφιση). 
Η Ανθή Ζαχαράτου δραστηριοποιήθηκε και εκτός σκηνής, ως αντιπρόεδρος του ΣΕΗ και ως δημοτική σύμβουλος του Δήμου Αθηναίων. Απεβίωσε στην Αθήνα στις 9 Ιουνίου 2011.
Φιλμογραφία 
Βαφτιστικός (1952) [Βιβίκα Ζαχαρούλη] 

Δεν υπάρχουν σχόλια: