ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

ΤΑΚΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ

Τάκης Γαλανός 
Γεννήθηκε στο Βόλο το 1910. Σπούδασε υποκριτική στο Παρίσι και επέστρεψε στην Ελλάδα το 1934. Πρωτοεμφανίστηκε με τον θίασο Αλίκης-Κώστα Μουσούρη στο θέατρο "Αλίκης" όπου παρέμεινε μέχρι το 1937 παίζοντας σε έργα Σπ. Μελά, Μπ.Σω κ.α. Ακολούθησε η συνεργασία του μέχρι το 1945 με τον θίασο Μαρ.Κοτοπούλη όπου ερμήνευσε έργα Σαίξπηρ, Δημ.Ιωαννόπουλου κ.α. Το επόμενο έτος εμφανίστηκε στο θέατρο Βέμπο και από το 1946 προσλήφθηκε στο Εθνικό θέατρο όπου παρέμεινε μέχρι το θάνατό του. Ηταν η πιο δημιουργική περίοδος της ζωής του με επιτυχημένες ερμηνείες σε έργα Σαίξπηρ, Τσέχωφ, Τολστόι, Ξενόπουλου και Αριστοφάνη με τον οποίο έκλεισε την καριέρα του. Απεβίωσε το 1961 επιστρέφοντας από την Επίδαυρο όπου είχε ερμηνεύσει τον ρόλο του Ευριπίδη στους "Αχαρνής".
Φιλμογραφία
Βαφτιστικός (1952)  [Ζαχαρούλης] 

Δεν υπάρχουν σχόλια: