ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2015

ΜΑΙΡΗ ΠΟΡΤΟΚΑΛΛΗ

Μαίρη Πορτοκάλλη 
Τραγουδίστρια της ελαφράς κυρίως μουσικής. Γεννήθηκε το 1928 και είχε αρκετές επιτυχίες στην δισκογραφία στις δεκαετίες 1940 και 1950 . Εμφανίστηκε περιστασιακά και στον κινηματογράφο. Στην πρώτη της εμφάνιση στην ταινία "Η Αγνή του λιμανιού" ερμηνεύει το "Είναι καημός" του Μάνου Χατζιδάκι με τον ίδιο τον συνθέτη στο πιάνο. Ο πρόωρος θάνατός της σε νεαρή ηλικία το 1960 ανέκοψε την πορεία της.
Φιλμογραφία 
Η Αγνή του λιμανιού (1952)[τραγουδίστρια ("Είναι καημός")] 
Το οργανάκι του Αττίκ (1955)[τραγουδίστρια ("Κάτι στην καρδιά μου")]
Ο άχρηστος της κοινωνίας (1956)  

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

στην σελιδα https://diskovolos58.blogspot.com/2018/10/1976.html φαιρεται οτι το 1976 συμμετεχει στον δισκο του κωστη χρηστου με τιτλο χιλιες φορες.