ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

ΡΕΝΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

Ρένος Βρεττάκος 
Γεννήθηκε το 1908 στην Καλαμάτα. Στα πρώτα του βήματα από το 1928 εμφανίστηκε κυρίως σε οπερέτες και επιθεωρήσεις συνεργαζόμενος με διάφορους θιάσους. Στη συνέχεια από το 1935 συμμετείχε στον θίασο της Μαρίκας Κοτοπούλη όπου έπαιξε σε έργα Σαίξπηρ, Σαρντού κ.α. Μετά την κατοχή και για δέκα περίπου χρόνια ασχολείται σχεδόν αποκλειστικά με την επιθεώρηση, στα πλαίσια θιάσων όπως οι "Ενωμένοι Καλλιτέχνες" και η "Νέα Μουσική σκηνή" στο θέατρο Σαμαρτζή. Από το 1955 επιστρέφει στο θέατρο πρόζας με τον θίασο του Νίκου Χατζίσκου παίζοντας σε έργα όπως ο "Ερωτόκριτος" το "Ονειρο θερινής νύχτας" κ.α. Ακολουθεί η συνεργασία του με τη "Νέα Σκηνή" του Κωστή Λειβαδέα, τον θίασο Ηλιόπουλου-Καρέζη-Παπαγιαννόπουλου και το 1963 με τον θίασο Αναλυτής-Ρηγόπουλου.
Φιλμογραφία
Νύχτα χωρίς ξημέρωμα (1931)
Η ωραία του Πέραν (1953) [Πέτρος Χριστόπουλος] 
Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα (1960) ["Μέγας Ναπολέων"]

Δεν υπάρχουν σχόλια: