ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΝΙΑΤΑΚΗΣ

Κώστας Μανιατάκης 
Γεννήθηκε το 1914. Στην αρχή της καριέρας του ασχολήθηκε ως επαγγελματίας σωφέρ. Πρωτοεμφανίστηκε στη σκηνή το 1934 και το 1936 εμφανίστηκε ως πρωταγωνιστής στην οπερέτα "Ο χορός των Εθνών". Μεταπολεμικά συνεργάστηκε ως συνθιασάρχης μουσικού θιάσου με τους Μάνο Φιλιππίδη, Ορ.Μακρή, Κυρ.Μαυρέα, Μίμη Κοκκίνη, Μενέλαο Θεοφανίδη και αδελφές Καλουτά. Έπαιξε κυρίως σε μουσικά έργα, οπερέτες και επιθεωρήσεις. Συνεργάστηκε με τους μεγαλύτερους θιάσους στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη και περιόδευσε στην επαρχία και στο εξωτερικό. Ήταν εξαιρετικός τενόρος που ερμήνευσε μια μεγάλη γκάμα τραγουδιών, κλασσικά ελαφρά, λαϊκά αλλά και σατιρικά. Έκανε λαμπρή καριέρα ως τραγουδιστής σε διάφορα νυκτερινά κέντρα. Σκορπούσε το κέφι όπου εμφανιζόταν και τον αποκαλούσαν "ο τραγουδιστής των σαλονιών". Είναι γνωστό το ανέκδοτο που είχε σκαρφιστεί για χάρη της Άννας Καλουτά : «Η δυσκολότερη θεατρική γέννα που έγινε ποτέ ήταν της μαμάς Καλουτά. «Εβγα έξω» φώναζε πάνω στον τοκετό απελπισμένα η Κατίνα Καλουτά, αλλά εγώ δεν το κουνούσα. Με τα πολλά ανταποκρίθηκα: «Ρίξτε μου προβολέα να βγω»»!!
Ενδεικτικά μερικές από τις επιτυχίες του ήταν το "Τί έχεις κι όλο κλαίς", "Ελενάκι μου", "Γιατί, γιατί", Τό'χω παράπονο", "Μες των ματιών σου τις γαλάζιες θάλασσες", "Αγάπη μου που νά'σαι" κ.α.
Έγραψε ο ίδιος τους στίχους πολλών τραγουδιών. Έγραψε επίσης τη μουσική κωμωδία "Η πόρτα του Παράδεισου" και δύο επιθεωρήσεις. Απεβίωσε στις 26 Νοεμβρίου 1979.
Φιλμογραφία
Νύχτα χωρίς ξημέρωμα (1947)
Νύχτες της Αθήνας (1954)  [Γιώργος] 
Μοντέρνα Σταχτοπούτα (1964)
Ταξίδι του Μέλιτος (1979)   [Άλκης]

Δεν υπάρχουν σχόλια: