ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΟΥΝΑΚΗΣ

Δημήτρης Ντουνάκης 
(Ντουντουνάκης) 
Γεννήθηκε το 1912 και πρωτοεμφανίστηκε το 1934 με τη "Λαϊκή Σκηνή" του Κάρολου Κουν. Από το 1938 συνεργάζεται με το Εθνικό Θέατρο στο οποίο παραμένει σχεδόν μόνιμα μέχρι το 1953 και παίζει σε χαρακτηριστικούς ρόλους στις σαιξπηρικές παραστάσεις και στις μεγάλες παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας του θεάτρου. Το 1953 συμμετέχει στον θίασο Κυβέλης και το 1955 εμφανίζεται στο θέατρο του λόφου της Καστέλλας. Επανήλθε στο Εθνικό Θέατρο, όπου και παρέμεινε.
Φιλμογραφία
Το τραγούδι του πόνου (1953)[σύζυγος της κόρης της Ιουλίας]
Ρωμέϊκη καρδιά (1953)[αξιωματικός στο αστυνομικό τμήμα]
Δολάρια και όνειρα (1956)  [Θανάσης Παπαδόπουλος-φουστανελάς]
Μπουμπουλίνα" (1959)

Δεν υπάρχουν σχόλια: