ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

Ανδρέας Παντόπουλος 
Γεννήθηκε το 1903. Ήταν γόνος θεατρικής οικογένειας, γιός των επίσης ηθοποιών Ευάγγελου και Αικατερίνης Παντοπούλου. Ξεκίνησε τις εμφανίσεις πολύ νέος, ήδη από το 1920. Συνεργάστηκε με πολλoύς θιάσους από το 1924 μέχρι το 1957: Το "Θίασο των Νέων" στο Παγκράτι, με την Ελένη Χαλκούση και τον Κ. Μουσούρη, τον Μάνο Κατράκη, τον Τίμο Βιτσιώρη, τον Μιχάλη Νικολόπουλο, με την αδελφή του οποίου παντρεύτηκε, κ.α.. Το 1929 ίδρυσε το θίασο "Οι Νέοι" στο θέατρο Παγκρατίου. Αργότερα συνεργάστηκε με το Εθνικό θέατρο σε έργα Σαίξπηρ, με τον θίασο του Βασίλη Αργυρόπουλου και το θίασο Μαρίκας Κοτοπούλη, ενώ το 1943 εμφανίστηκε στη σκηνή του Κρατικού Θεάτρου Θεσσαλονίκης. Έκλεισε τις εμφανίσεις του το 1957 με τον Μάνο Κατράκη και τους άλλους παλιούς συνεργάτες του στους "Νέους" και απεβίωσε το 1959.
Φιλμογραφία 
Χαμένοι άγγελοι (1948)     [πάρεδρος δικαστηρίου]
Το στραβόξυλο (1952)    [Δημήτρης Αλεξόπουλος]
Τα τρία μωρά (1955)    [καφετζής Μέμος]
Πιάσαμε την καλή (1955)  [μουρντάρης εργοδότης]
Τα κοθώνια του συντάγματος (1956)
Ο πειρασμός (1957) [Αργύρης]
Συγχώρεσε με παιδί μου (1957)
Τα μαναβάκια (1957)    [κύριος Μενέλαος]
Γαλήνη (1958)

Δεν υπάρχουν σχόλια: