ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2015

ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΝΙΚΟΥ

Μαρία Μπονίκου
Γεννήθηκε στις 12 Αυγούστου 1954 και απεβίωσε στις 4 Ιουνίου 2022. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πειραικού Συνδέσμου. Έλαβε μέρος σε πάρα πολλές μεταγλωτισμένες σειρές, όπως ''Οικογένεια Γουόλτονς'', ''Το μικρό σπίτι στο λιβάδι'' κλπ/ Έλαβε μέρος σε πολλές θεατρικές επιθεωρήσεις και έργα πρόζας. Σύζυγός της ήταν ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Μάνος Βενιέρης (1947 - 2020).
Ημερομηνία γέννησηςΣπούδασε στη Δραματική Σχολή του Πειραϊκού Συνδέσμου. Έλαβε μέρος σε πάρα πολλές μεταγλωτισμένες  σειρές όπως ''Οικογένεια Γουόλτονς'', ''Το μικρό σπίτι στο λιβάδι'' κλπ. Σύζυγος της ο Μάνος Βενιέρης. Έμενε μόνιμα στην Αίγινα.
Φιλμογραφία
Το κοροϊδάκι της πριγκηπέσσας (1971)
Η προεδρίνα (1972)[Φρόσω]
Στην Πόλη αγαπηθήκαμε (1972)
Αγάπη μου Ουά-Ουά (1974)
Όλοι θα ζήσουμε (1974)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/MariaMponikou

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Μαρία Μπονίκου πέθανε σήμερα 4 Ιουνίου 2022. Δολοφονήθηκε στην Αίγινα από το γιο της.

Ανώνυμος είπε...

Ήταν από τις << τυχερές μανάδες>> να δει το σπλαχνο της να την βασανίζει και να την σκοτωνει με βαναυσοτητα, έτσι απλά. Τώρα αν έχει ψυχιατρικά προβλήματα ο γιος λίγο μου είναι. Επρεπε να κάνει κάτι και να μπει σε ψυχιατρείο ο γιος της, μόνιμα. Το αποτέλεσμα μέτρα.