ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΛΑΟΥΤΑΡΗ

Αφροδίτη Λαουτάρη
Η Αφροδίτη Λαουτάρη (1893-1975) ήταν Ελληνίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός του ελαφρού μουσικού θεάτρου.
Γεννήθηκε στην Πάτρα το 1893. Σε νεαρή ηλικία βρέθηκε στο μουσικό θέατρο του Παπαϊωάννου όπου δεν άργησαν να εκτιμηθούν η φωνή της και τα σκηνικά της χαρίσματα, αν και ήταν αυτοδίδακτη. Το 1915 ήδη αποτελούσε μία από τις πρωταγωνίστριες του εν λόγω θιάσου και από τότε επί σειρά ετών διακρίθηκε ως πρωταγωνίστρια σε πολλούς ρόλους έργων ελληνικής και ξένης μουσικής θεατρικής φιλολογίας. Υπήρξε ερμηνεύτρια της ελληνικής οπερέτας ειδικά στη δεκαετία του 1920. Αποσύρθηκε όμως γρήγορα από το θέατρο και υπήρξε αν όχι η πρώτη, τουλάχιστον από τις πρώτες εκφωνήτριες της ελληνικής ραδιοφωνίας το 1938 , όπου το όνομά της Αφροδίτης κυριαρχούσε. Συνέχισε ως εκφωνήτρια και μετά τον πόλεμο για μια ακόμη δεκαετία. Στο πρόσωπο της Αφροδίτης Λαουτάρη έμοιαζε αρκετά η Σοφία Βέμπο. Πέθανε το 1975.
Φιλμογραφία
Γκρεμισμένα όνειρα (1949)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://ola-ta-kala.blogspot.bg/
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: