ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΙΚΟΣ ΑΘΕΡΙΝΟΣ

Νίκος Αθερινός
Γεννήθηκε το 1942. Θεατρικός συγγραφέας, σκηνοθέτης και ηθοποιός. Γόνος πάμπλουτης οικογένειας από την Αλεξάνδρεια, ασχολήθηκε με τις θεατρικές επιχειρήσεις. Υπήρξε περίοδος που είχε στην κατοχή του τέσσερα αθηναϊκά θέατρα, τα «Λουζιτάνια», «Μινώα», «Ρουαγιάλ», «Ακάδημο». 
Συνεργάστηκε με τους πλέον σπουδαίους κωμικούς ηθοποιούς της επιθεώρησης σε παραστάσεις έργων που έγραφε ο ίδιος τα κείμενα και τις σκηνοθετούσε. Την αγάπη του για το θέατρο πλήρωσε πολύ ακριβά, αφού λόγω χρεών έκανε δυόμισι χρόνια φυλακή. Του συμπαραστάθηκε με όλες της τις δυνάμεις η γυναίκα του, Λουίζα Μελίντα, η οποία έφτασε να εργάζεται σε τυπογραφείο για να αντιμετωπίσει τα έξοδα. Όταν εξέτισε την ποινή του, η Λουίζα πούλησε το πανάκριβο ρετιρέ της στο Χαλάνδρι για να αποπληρώσει τα χρέη του. Τα τελευταία χρόνια ζούσαν σε ένα διαμέρισμα με ενοίκιο, επί της οδού Φυλής, βγάζοντάς τα πέρα πολύ δύσκολα. Έπασχε από σακχαρώδη διαβήτη. Πέθανε στις 15 Αυγούστου 2011.
Φιλμογραφία
Αφροδίτη το κορίτσι που πόνεσε (1968)
Ο αχαϊρευτος (1970)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://vlahopoulou.blogspot.bg/
ΑΠΟ ΤΟ http://www.espressonews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: