ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

ΑΤΑΛΑΝΤΗ ΚΛΑΠΑΚΗ

Αταλάντη Κλαπάκη
Γεννήθηκε στην Καλαμάτα το 1946. Σύζυγος του ηθοποιού Κώστα Κλεφτόγιαννη.
Φιλμογραφία
Έμπαινε Μανωλιό (1970)
Ένα μπουζούκι αλλιώτικο από τ' άλλα (1970)
Ένας Βέγγος για όλες τις δουλειές (1970)
Κρίμα το μπόι σου (1970)
Ο τρελοπενηντάρης (1971)
Οι τρεις ψεύτες (1970)
Υπολοχαγός Νατάσσα (1970)
Φλογισμένη σάρκα (1971)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γνώριζα ότι η Κλαπάκη ονομαζόταν Αταλάντη. Μήπως έχει δύο ονόματα;
Μιχαήλ

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει γεννηθεί στην Καλαμάτα, ο σύζυγός της Κώστας Κλεφτόγιαννης γεννήθηκε εκεί, ούτε ισχύει η ημερομηνία γέννησης που έχετε. Επίσης, δεν είναι η Αταλάντη Κλαπάκη η εικονιζόμενη στη φωτογραφία. Η Αταλάντη Καλπάκη, αφού έπαιξε στις ταινίες που αναφέρετε σε πολύ μικρούς ρόλους, νεότατη, δημιούργησε το Αθμόνιο Θέατρο στο Μαρούσι, με βασικό, σταθερό συνεργάτη τον Γιάννη Τσαρούχη (Τύχη της Μαρούλας, Γενικός Γραμματέας κ.ά.). Ο μεγάλος ζωγράφος τη σκηνοθέτησε και τη σκηνογράφησε και στη Στέλλα Βιολάντη, που ήταν και το κύκνειο άσμα του.

Ανώνυμος είπε...

https://www.politeianet.gr/sygrafeas/kleftogiannis-i-kostas-15714

Ανώνυμος είπε...

Μήπως είναι η Κική Δαλάκου; Της μοιάζει πολύ!