ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

ΜΙΡΚΑ ΚΑΛΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

Μίρκα Καλατζοπούλου (Καλαντζοπούλου)
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945 (άλλη πηγή αναφέρει το 1947) και από πολύ μικρή ηλικία ξεκίνησε μαθήματα κλασικού χορού. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή Γρηγόρη Βαφιά και στη Σχολή Χορού Λουκίας. Άρχισε τη σταδιοδρομία της στο Παιδικό Θέατρο με τον αδελφό της Γιαννάκη Καλατζόπουλο.
Στα μέσα της δεκαετίας του ΄50 άρχισε τις εμφανίσεις στο παιδικό θέατρο με τον αδελφό της και το 1955 έκανε την πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση στην ταινία της Μ. Πλυτά «Η Δούκισσα της Πλακεντίας».
Ο πρώτο πρωταγωνιστικός ρόλος ήρθε το 1960 με την ταινία του Γ. Θεοδοσιάδη «Ερωτικά Παιχνίδια». Ακολούθησαν οι συμμετοχές της και σε άλλες ταινίες όπως το «Πατέρα κάτσε φρόνιμα (1967)», «Αν όλες οι γυναίκες του κόσμου(1967)», καθώς και σε πολλά μελοδράματα 
Το 1965 έπαιξε για πρώτη φορά στο θέατρο στο έργο «Εκκλησιάζουσες», δίπλα στην Α. Συνοδινού.
Το 1967 παντρεύτηκε τον Γερμανό-Αμερικανό επιχειρηματία Καρλ Έπσερ και λίγο αργότερα μετέβη στις ΗΠΑ όπου ξεκίνησε καριέρα στη τηλεόραση συμμετέχοντας σε διάφορες εκπομπές. Παράλληλα είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει μαθήματα υποκριτικής στη Σχολή της Columbia, καθώς και μαθήματα Business Administration στο πανεπιστήμιο UCLA.
Το 1978 επέστρεψε στην Ελλάδα και άρχισε να παίρνει μέρος σε παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου.
Στον Ελληνικό κινηματογράφο επανεμφανίστηκε το 1980 στην ταινία «Ο Άνθρωπος με το Γαρύφαλλο» του Ν. Τζίμα και το 1986 βραβεύτηκε για την ερμηνεία στην ταινία «Καραβάν Σαράι» του Τ. Ψαρρά.
Μέχρι σήμερα έχει λάβει μέρος σε 42 ταινίες. Είναι αδελφή του ηθοποιού Γιάννη Καλατζόπουλου. Έχει δυο παιδιά.
Φιλμογραφία 
Η δούκισσα της Πλακεντίας (1956)
Κυνηγώντας τον έρωτα (1956)
Της νύχτας τα καμώματα (1957) [μικρή]
Το ξύλο βγήκε απ' τον Παράδεισο (1959)
Αγνές ψυχές (1959)
Ερωτικά παιχνίδια (1960) [Τζένη]
Κατήφορος (1961) [Λένα Νικολάου]
Επικίνδυνη αποστολή (1961) [Μαρίνα]
Το παιδί του δρόμου (1961)
Κορόιδο γαμπρέ (1962) [Φανή]
Ο γαμπρός μου, ο δικηγόρος! (1962) [Αργυρώ Καψομανώλη]
Οργή (1962) [Ρίτα]
Ψηλά τα χέρια Χίτλερ (1962) [Δανάη]
Δεν γνώρισα μητέρα (1962) [Μαρίνα]
Η Ελληνίδα και ο έρωτας (1962) [μαθήτρια]
Αστέρια στο βούρκο (1963) Λένα]
Όλα, και τη ζωή μου ακόμα (1963)
Το μεροκάματο του πόνου (1963) [Μαρία]
Θεέ μου δωσ`μου το φως μου (1963) [Δώρα]
Ο Αριστείδης και τα κορίτσια του (1964) [Χριστίνα Δελαπόρτα]
Ο θαλασσόλυκος!.. (1964) [Ρένα Σγουρού]
Νυχτοπερπατήματα (1964)
Ορφανή στους πεντε Δρομους (1964)
Μια βδομάδα στον Παράδεισο (1964) [Λένα]
Μερικές το προτιμούν χακί (1965)
Το τελευταίο δάκρυ (1965) [Μαίρη Περίδη]
Λολίτες της Αθήνας (1965)
Χωρισμός (1965)
Αν όλες οι γυναίκες του κόσμου... (1967) [Χλόη]
Πατέρα κάτσε φρόνιμα (1967) [Μπέτυ Καραστεφάνου]
Η κόρη μου η ψεύτρα (1967) [Ρίτα]
Αθήνα: η κλοπή της οδού Σταδίου (1968) [Σούζυ]
Η εκπομπή (1968)
Ακόμα μια φορά... πριν ξεψυχήσω (1970) [Ανίτα]
Ο άνθρωπος με το γαρύφαλλο (1980)
Η πολιτσμάνα (1981) [Ελένη] Στο Δρόμο του Θεού (1982)
Καραβάν σαράι (1986) [Θεανώ]
Ήσυχες μέρες του Αυγούστου (1991) [Βάσω]
Το Βλέμμα του Οδυσσέα (1995)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.karagiannis-karatzopoulos.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: