ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

ΑΝΘΗ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΥ

Ανθή Ανδρεοπούλου
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1951. Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Γιώργου Θεοδοσιάδη. Με υποτροφία του Βρετανικού Συμβουλίου παρακολούθησε ένα χρόνο στο Λονδίνο μαθήματα στο Actor' s Centre . Έχει συνεργαστεί με τους θιάσους: Απλό Θέατρο, Α. Βουγιουκλάκη, Κρητικό Θέατρο, Ανοιχτό Θέατρο, Θ. Βέγγου, Δεσμοί - Α. Παπαθανασίου, Θεατρική Συντεχνία, Εθνικό Θέατρο, Θέατρο της Άνοιξης, ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, Πλάνητες, Ξ. Καλογεροπούλου, Σελάνα, Χορικά Ζ. Νικολούδη, Θέατρο του Nέου Kόσμου κ.ά. Έπαιξε σε έργα όπως: Ήταν όλοι τους παιδιά μου, Καμπίρια, Εβίτα, Πανώρια, Τρωάδες, Ορέστεια, Κύκλος με την κιμωλία, Μαμ-κακά-κοκό και νάνι, Φοίνισσες, Τυχοδιώκτης, Βυσσινόκηπος, Άλκηστις, Τρωάδες, Ο τοίχος, Ηλέκτρα, Λίλιομ, Ήχος του όπλου, Η σπασμένη στάμνα, Εταιρικοί Διάλογοι, Οικογένεια Νώε, Πηνελόπη - Μόλλυ Μπλουμ, Βάκχες, Kοινός Λόγος, Περλιμπλίν και Mπελίσα, O Xρουσαϊτός Άτυς και η βασιλιοπούλα Pοδογάλη,O γλάρος και άλλα.
Φιλμογραφία
Passi di morte perduti nel buio (1977)
Υπόθεση Πολκ (1978)
Πολίτικη κουζίνα (2003) [δασκάλα]
Μηδέν θετικό (2004)
Η χορωδία του Χαρίτωνα  (2005) [Κάλας]
ΑΠΟ ΤΟ https://www.retrodb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: