ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

ΔΗΜΟΣ ΑΒΔΕΛΙΩΤΗΣ

Δήμος Αβδελιώδης
Ο Δήμος (Αριστοδήμος) Αβδελιώδης (γένν. 1 Ιανουαρίου 1952, Χίος) είναι Έλληνας σκηνοθέτης, σεναριογράφος, ηθοποιός και παραγωγός. Σπούδασε στη Φιλοσοφική σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και παρακολούθησε μαθήματα υποκριτικής στη δραματική σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη. Έχει σκηνοθετήσει κινηματογραφικές ταινίες και θεατρικές παραστάσεις. Έχει επίσης διδάξει κινηματογράφο στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Παντείου Πανεπιστημίου από το 1993 μέχρι το 1998. Από το 1997 ως το 2000 και από το 2003 έως το 2010 διετέλεσε Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου. Έχει γιο τον ηθοποιό Γιάννη Αβδελιώδη.
Φιλμογραφία
Happy day (1977)
Ιστορίες μιας κερήθρας  (1981)
Μάθε παιδί μου γράμματα (1981)
Το δέντρο που πληγώναμε (1986)
Ένας ερωδιός για τη Γερμανία   (1988)
Η νίκη της Σαμοθράκης    (1990)
Το αίνιγμα (1998)
Ένας άνθρωπος παντός καιρού  (2004)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.rizospastis.gr/
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το ''Μάθε παιδί μου γράμματα'' είναι σε σενάριο και σκηνοθεσία του Θεόδωρου Μαραγκού