ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

ΑΡΙΣΤΕΑ ΕΛΛΗΝΟΥΔΗ - ΠΕΡΛΕΓΚΑ

Αριστέα Ελληνούδη – Περλέγκα
Η Αριστέα Ελληνούδη –Περλέγκα γεννήθηκε το 1944 στην Αθήνα. Αφού τελείωσε το εξατάξιο νυχτερινό γυμνάσιο, εξαιτίας των διώξεων που υπέστη η οικογένειά της από το μετεμφυλιακό κράτος, σπούδασε στην Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου από όπου και αποφοίτησε το 1966 με άριστα. Άσκησε το επάγγελμα του ηθοποιού από το καλοκαίρι του 1966 έως τον Απρίλιο του 1978 και συνέβαλε αποφασιστικά στη μάχη που δόθηκε για την επανασύσταση του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.   Από το 1976 ξεκίνησε να εργάζεται ως καλλιτεχνικός συντάκτης και κριτικός θεάτρου στο «Ριζοσπάστη»με το ψευδώνυμο «Θυμέλη», ενώ αργότερα υπήρξε υπεύθυνη του πολιτιστικού και τηλεοπτικού τμήματος της εφημερίδας και μέλος της συντακτικής επιτροπής. Σύζυγος του αείμνηστου ηθοποιού Τίμου Περλέγκα(1938-1993) και μητέρα τού επίσης ηθοποιού Γιάννου Περλέγκα. Πέθανε στις 14 Αυγούστου 2017.
Φιλμογραφία
Κλειστό παράθυρο (1977)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://www.imerodromos.gr/
ΑΠΟ ΤΟ https://www.esiea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: