ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ

Εμμανουήλ Καντιώτης
Ο Εμμανουήλ Καντιώτης (1868 - Μάρτιος 1944) ήταν Έλληνας ηθοποιός με καταγωγή από την Πάρο. Ξεκίνησε ως ψάλτης της μητροπόλεως Παροναξίας, και αργότερα μεταπήδησε στο θέατρο (1891). Διαδραμάτισε πολλούς ρόλους, κυρίως κωμικούς. Τα τέκνα του, Ολυμπία Καντιώτη - Ριτσιάρδη και Μίμης Καντιώτης, ανήλθαν στη θεατρική σκηνή από παιδική ηλικία και έμειναν γνωστά ως τα "Καντιωτάκια" που αργότερα αποτέλεσαν πολύτιμα στελέχη της ελληνικής λυρικής σκηνής όπου και διέπρεψαν.
Φιλμογραφία
Η απαγωγή της νύφης (1925)
Μαρία Πενταγιώτισσα (1929)
Φίλησέ με, Μαρίτσα (1930)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: