ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΡΑΝΙΑ ΜΑΜΑΗ

Ράνια Μαμάη
Φιλμογραφία
Νύχτα γάμου (1967)[εργαζόμενη στο ξενοδοχείο]

4 σχόλια:

Λάμπρος Οικονομόπουλος είπε...


Αγάπη αξιολάτρευτη, απλή και ταπεινή η Ουρανία (Ράνια) Μαμάη, αγαπούσε με πάθος την ηθοποιία, όμως αυτό δεν στάθηκε αρκετό για να την αναδείξει, και αυτήν όπως και πολλα αλλα κορίτσια, την εποχή εκείνη. Μετα από κάποια δύσκολα γεγονότα, η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε. Ράνια όπου και να εισαι σου στέλνω την αγάπη μου.


Ανώνυμος είπε...

Να είσαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Ζη;

Κανναβος Χρηστος είπε...

Κάπου είχα διαβάσει ότι δεν ζει