ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΑΛΑΝΟΣ

Γιώργος Ταλάνος (Κουταλιανός]
Ο Γιώργος Ταλάνος (Κουταλιανός) γεννήθηκε το 1903. Εμφανίστηκε στη σκηνή του "Λαϊκού Θεάτρου του Βασίλη Ρώτα το 1929 και από το 1932 ήταν βασικός συντελεστής του Εθνικού θεάτρου, όπου έπαιξε αρχαία τραγωδία, Σαίξπηρ, Μολιέρο κ.α. Από το 1948 μετανάστευσαν με τη σύζυγό του, επίσης ηθοποιό Μαίρη Ταλάνου, στην Αφρική όπου περιόδευσαν με δικό τους θίασο σε πολλές χώρες. Στη συνέχεια εγκατέλειψε το θέατρο, στράφηκε στη ζωγραφική, όπου διακρίθηκε με επιτυχία εκθέτοντας έργα του σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις.
Φιλμογραφία
Αδούλωτοι σκλάβοι (1946)   [γείτονας (βιαστής)]  

Δεν υπάρχουν σχόλια: