ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΚΑΚΙΑ ΜΕΝΔΡΗ

 Κάκια Μένδρη
Η Κάκια Μένδρη ήταν περίφημη τραγουδίστρια του ελαφρού τραγουδιού κατά τον μεσοπόλεμο. Γεννήθηκε το 1912 στην Οδησσό της Ρωσίας αλλά η καταγωγή της οικογένειάς της ήταν από την Κάλυμνο. Επαναπατρίστηκαν το 1917 στην Κάλυμνο όπου πέρασε τα νεανικά της χρόνια. Αρχικά διετέλεσε δασκάλα, αλλά στις αρχές της δεκαετίας του '30 προσέλκυσε το ενδιαφέρον του Αττίκ, με τα τραγούδια του οποίου αναδείχθηκε σε εξαιρετική ερμηνεύτρια του αισθηματικού και νοσταλγικού τραγουδιού. Λέγεται ότι μια νεανική ερωτική της ιστορία στην Κάλυμνο ενέπνευσε πολλά από τα πασίγνωστα τραγούδια που ερμήνευσε. Το 1950 αποσύρθηκε οριστικά από το πάλκο και απεβίωσε στην Αθήνα στις 18 Οκτωβρίου 1994.
Φιλμογραφία 
Η Κρήτη στις φλόγες (1947) : Ερμηνεύει το "Πάντα θά'μαστε μαζύ" του Ανδρέα Πόγγη
 Στην ταινία "Γλυκειά συμμορία" (1983) επίσης, η φωνή της ακούγεται να ερμηνεύει την επιτυχία του 1940 "Γλυκειά Μαράτα" του Λεό Ραπίτη.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.mygreek.fm/

Δεν υπάρχουν σχόλια: