ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

ΤΙΤΙΚΑ ΣΑΡΗΓΚΟΥΛΗ

Τιτίκα (Ευσεβεία) Σαρηγκούλη
Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα στις 30/11/1934  και συγκεκριμένα στην συνοικία του Μεταξουργείου, στην οποία ζει μέχρι σήμερα. Το πραγματικό της όνομα είναι Ευσεβεία Σαριγκούλη και πατέρας της είναι ο Αθανάσιος Σαριγκούλης. Πέθανε στις 22 Ιανουαρίου 2021.
Φιλμογραφία
Το μυστικό του κόκκινου μανδύα (1960)
Phaedra (1962)
Πρώτο καρδιοκτύπι (1963)
Τεστοστερόνη (2004)
Η χορωδία του Χαρίτωνα (2005)[κοπελού πιανίστρια]
Ακαδημία Πλάτωνος (2009) [Χαρίκλεια Φωτίου]
4 μαύρα κουστούμια (2009)
Η κληρονόμος (2009) [γιαγιά στο γήπεδο]
Τέσσερα μαύρα κουστούμια (2010)
I love Καρδίτσα   (2010)[Μήτσαινα]
Απ’ τα κόκαλα βγαλμένα (2011) [Δέσπω Γκίκα]
Λάρισα εμπιστευτικό (2012)
Ο χειμώνας (2012)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

H TITIKA (ΕΥΣΕΒΕΙΑ) ΣΑΡΗΓΚΟΥΛΗ(ΚΙ ΟΧΙ ΣΑΡΙΓΚΟΥΛΗ) ΕΙΧΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΙΣ 30/11/1934.

Ανώνυμος είπε...

Μονο που αυτη στην φωτογραφια δεν ειναι η Τιτικα Σαρηγκουλη στα νειατα της