ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

ΠΟΛΑ ΦΥΡΙΟΥ

Πόλα Φυρίου
Η Πόλα (Πολυτίμη) Κοντολέοντος - Φυρίου γεννήθηκε την 1η Ιανουαρίου 1925 σε μεγάλη θεατρική οικογένεια. Οι γονείς της, Αλέξανδρος και Μάρθα Κοντολέοντος ήταν ηθοποιοί και η αδελφή της Μίρκα Κοντολέοντος - Δόξα επίσης ηθοποιός του μουσικού θεάτρου. Πρωτοεμφανίστηκε το 1948 και τον επόμενο χρόνο παντρεύτηκε τον ηθοποιό Γιάννη Φύριο. Με τον σύζυγό της συνεργάστηκε αδιάλειπτα σε πολλούς θιάσους και συμμετείχε στην ίδρυση του Παιδικού Θεάτρου Αθηνών. Στην τηλεόραση δούλεψε κυρίως με τον σκηνοθέτη Βασίλη Γεωργιάδη. Πέθανε στις 13 Δεκεμβρίου 2013.
Φιλμογραφία
Γυναίκες δίχως άντρες (1954)   [Ζαμπετίτσα]
Μήτρος και Μητρούσης στην Αθήνα (1960)   [στο τραπέζι με τον Α. Σαβιολάκη]
Ο καμπούρης (1966)
Ταξείδι του μέλιτος (1979)   [Θάλεια]

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε 1/1/1925 όπως είχα δει στα δημοτολόγια στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών