ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ

Γιάννης Ζησιμόπουλος
Ο Γιάννης Ζησιμόπουλος γεννήθηκε το 1903 και ήδη το 1924 είχε αρχίσει την θεατρική του δραστηριότητα, αρχικά με περιοδεύοντες θιάσους όπως της Γκόλφως Μπίνη. Συνεργάστηκε αργότερα με το θίασο Αναστασίου και Χρύσας Δόξα μαζί με την εξαιρετική Μπέμπα Δόξα, κόρη των τελευταίων, στο θέατρο Χρυσοστομίδη στον Πειραιά. Μεταπολεμικά εμφανίστηκε και στον κινηματογράφο, σε δεύτερους ρόλους.
Φιλμογραφία
Γερακίνα (1958)
Μια Ιταλίδα στην Ελλάδα (1958)
Περιπλανώμενοι Ιουδαίοι (1959)   [Μητροβασίλης, γαλατάς]
Στην Κύπρο άρχισε η αγάπη μας (1960)
Σαράντα παλικάρια (1961)
Μάνα μου, παραστράτησα (1961) [ ιερέας στο γάμο]
Ο λουστράκος (1962)   [ανθοπώλης]
 Λαφίνα (1962)
Ένα παιδί χωρίς όνομα (1964)   [ιερέας στην κηδεία] 
Γιατί γεννήθηκα φτωχή (1965)
Η γόησσα (1967)[μπάρμαν]
Χωρίσαμε ένα δειλινό (1968)   [ιερέας στο νεκροταφείο]
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μορφή σου (1968)
Ο φιγουρατζής   (1968)
Ορκίζομαι είμαι αθώα  (1968)

Δεν υπάρχουν σχόλια: