ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

ΧΑΡΗΣ ΜΠΡΟΥΜΕΛ

Χάρης Μπρούμελ
Το πραγματικό του όνομα, είναι Χαράλαμπος Ιωσηφίδης.
Φιλμογραφία
Ο Κατήφορος Μιας Ορφανής (1963)
Το ΠΡΟ-ΠΟ και τα μπουζούκια (1968) [στο πρακτορείο ΠΡΟ-ΠΟ]
Η Ρένα είναι οφσάιντ (1972)[μαύρος ποδοσφαιριστής στα αποδυτήρια]
Γυμνή χίμαιρα (1973)
Παράνομα ζευγάρια (1974)
Το γυμνό κορμί της για δόλωμα   (1974)
Αννίτα, η διεφθαρμένη   (1975)
Δωμάτιο 69 (1975)
Η μαθήτρια Νο 0 (1975)
Η βίλα της Μαρτίν (1976)
Στο υπόγειο της Λόλας (1976)
Το ρετιρέ της Τζούλυ   (1977)
Άγγελοι διαστροφής (1983)
Στην Αθήνα σήμερα...όλες τον παίρνουν φανερά! (1984)

1 σχόλιο:

Αντωνης είπε...

"Η Ρένα είναι οφ σάιντ" , μαυρος ποδοσφαιριστής στα αποδυτήρια