ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΡΤΣΑΛΑΚΗΣ

Γιώργος Παρτσαλάκης
Γεννήθηκε στα Καλουδιανά Κισσάμου στα Χανιά στις 13 Νοεμβρίου 1951. Αποφοίτησε το 1973 από τη δραματική σχολή του Πέλλου Κατσέλη. Τα πρώτα χρόνια της καριέρας του εργάστηκε στο θέατρο ενώ έκανε και κάποιες εμφανίσεις στον κινηματογράφο. Έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό μέσα από πρωταγωνιστικούς ρόλους σε διάφορες σειρές της ιδιωτικής τηλεόρασης. Μία από τις πιο επιτυχημένες τηλεοπτικές δουλειές του είναι η κωμική σειρά Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή όπου υποδυόταν τον Μάκη. Μετά την επιτυχία της σειράς ακολούθησαν διάφορες κωμικές σειρές όπως Θα σε δω στο πλοίο, Miss Νταίζη, Ελλάς το μεγαλείο σου, Έρωτας με επιδότηση Ο.Γ.Α. και Μου το κρατάς μανιάτικό.  Από το 2017 μέχρι το 2019 είχε έναν από τους πρωταγωνιστικούς ρόλους στην καθημερινή δραματική σειρά Το Τατουάζ. Από τον Σεπτέμβριο του 2019 μέχρι σήμερα πρωταγωνιστεί στην καθημερινή σειρά 8 Λέξεις. Είναι υποστηρικτής του Παναθηναϊκού.
Φιλμογραφία
Ιωάννης ο βίαιος (1973)
Το θερμοκήπιο   (1985)
Ο παράδεισος ανοίγει με αντικλείδι (1987)
Η Γυναίκα Που Έβλεπε τα Όνειρα (1989)
Πάνω κάτω και πλαγίως (1993)
Το φτερό της μύγας (1995)
Μπίζνες στα Βαλκάνια   (1997)
Το κλάμα βγήκε απ' τον Παράδεισο (2001)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: