ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Γιώργος Σταυρόπουλος
Γεννήθηκε στη Ξάνθη το 1937.
Φιλμογραφία
Μεταμορφώσεις (1973)
Θανάση σφίξε κι άλλο το ζωνάρι (1980)
Καταζητείται το πρόσωπο της ημέρας (1983)
Καμικάζι αγάπη μου (1983)[γκαρσόνι]
Δράκος, το Πρόσωπο της Ημέρας  (1983)  
Οι επικίνδυνοι (Μια διαμαρτυρία) (1983)[ιδιοκτήτης ντισκοτέκ]
Έλα να... γυμνωθούμε ντάρλινγκ (1984)[Σπύρος Μπίστος]
Όταν οι ρόδες χορεύουν (1984)[αστυνομικός]
Ψηλός λιγνός και ψεύταρος (1985)[Ομάρ]
Περάστε... Φιλήστε... Τελειώσατε! (1986)[Βάσος]
Ράκος...Νο14: Και ο πρώτος μπουνάκιας (1986)[Σωτήρης]
Οι σκληρές του Μαιάμι (1987)
Και δειλός και τολμηρός (1988)[Πάνος]
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ I LOVE 80 S  

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε Ξάνθη το 1937. Εάν βρω πλήρη ημερομηνία γέννησης από το ημερολόγιο ΤΑΣΕΗ, θα σχολιάσω εκ νέου.

Ανώνυμος είπε...

Ζει η πέθανε;;

Ανώνυμος είπε...

Αλλά να τον βάλουν σαν σύζυγο της Μπάρκα στην ταινία με τον ψάλτη, με ξεπερνάει....

Ανώνυμος είπε...

Ζει

Ανώνυμος είπε...

Που μπορώ να βρω τα στοιχεία επικοινωνίας του; θέλω να τον βάλω να παίξει σε μια νέα σειρά έναν ηλικιωμένο.