ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

ΤΑΣΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ

Τάσος Πανταζής
Σπούδασε στη  Δραματική σχολή του Λ. Σταυράκου. Από το 1972 μέχρι σήμερα, ανήκει στο δυναμικό του ΚΘΒΕ και έλαβε μέρος σε περισσότερες από 80 παραστάσεις, μεταξύ των οποίων: ''Μήδεια'' (Αγγελιοφόρος, σκην. Μ. Βολανάκης),'' Ικέτισσες'' (Θησέας, σκην. Κ. Μπάκας), ''Βάκχες'' (Β’ Αγγελιοφόρος, σκην. Ν. Χαραλάμπους), ''Τρωάδες'' (Μενέλαος, σκην. Α. Βουτσινάς),'' Ιφιγένεια εν Ταύροις'' (Αγγελιοφόρος, σκην. Ν. Χαραλάμπους), ''Μήδεια'' (Κρέοντας, σκην. Α. Βουτσινάς),'' Ένας μήνας στην εξοχη''́ (Μπελάγιεφ, σκην. Ν. Περέλης), ''Ματωμένος γάμος'' (Γαμπρός, σκην. Χ. Χριστοφής), ''Μιας πεντάρας νιάτα'' (Δημήτρης, σκην. Α. Μίγκας), ''Οι αλλοπαρμέ­νοι'' (Βαρκεντέρο, σκην. Ν. Χουρμουζιάδης),'' Έξω από την πόρτα'' (Ο άλλος, σκην. Π. Χαρίτογλου). Σκηνοθέτησε τα έργα: ''Μανδραγόρας'', ''Το πανηγύρι'' και''Το σκιάχτρο''. Πέθανε στις 28 Νοεμβρίου 2019.
Φιλμογραφία
Δι' ασήμαντον αφορμήν  (1974)
Το εργοστάσιο (1981)
Μεταίχμιο  (1994)
Το βλέμμα του Οδυσσέα  (1995)
Όλα είναι δρόμος  (1998)
Πάρτα όλα  (2003)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.ntng.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: