ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

ΑΣΠΑΣΙΑ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Ασπασία Παπαθανασίου
Η Ασπασία Παπαθανασίου του Ευθυμίου ήταν Ελληνίδα συγγραφέας και ηθοποιός, από τις γνωστότερες τραγωδούς, βραβευμένη με πολλές διακρίσεις. Γεννημένη στην Άμφισσα στις 20 Οκτωβρίου 1918, πραγματοποίησε κλασικές σπουδές στη θεατρική τέχνη, ενώ ταξίδεψε στο εξωτερικό (ΕΣΣΔ) όπου συμμετείχε σε παραστάσεις αρχαίας τραγωδίας ερμηνεύοντας το ρόλο της Μήδειας  κ.α. Εκτός της καλλιτεχνικής της ενασχόλησης, ασχολήθηκε με την πολιτική. Κατά τη διάρκεια της Κατοχής βρισκόταν στις τάξεις του εφεδρικού ΕΛΑΣ, είχε μαζί με συναδέλφους της δημιουργήσει το "Λαϊκό Θέατρο" στο κέντρο της Αθήνας, ενώ έλαβε μέρος και στα Δεκεμβριανά.  Ήταν παντρεμένη με τον Κώστα Μαυρομμάτη. Πέθανε στις 8 Ιουνίου 2020.
Φιλμογραφία
Μάης (1976)
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

3 σχόλια:

Unknown είπε...

Η γηραιοτερη εν ζωη ελληνιδα ηθοποιος μαζι με την Τιτικα Νικηφορακη που εχει πιασει τα 104 χρονια...!!!

ΑΝΩΝΥΜΟΣ είπε...

Τι δουλειά έχει αυτή στην σελίδα σας; υποτίθεται ότι έχετε αφιερώματα σε ηθοποιούς που έχουν παίξει τουλάχιστον σε μια ταινία πριν το 1974.Αμα είναι έτσι τότε σας έχω και άλλα ονοματα: Καραμπετη, Τρικαλιωτη, Ρώμας. Τζούλια Αλεξανδρατου.
ΥΓ Να αναφέρουμε φυσικά και την συμμετοχή της στην δολοφονία της Ελένης Παπαδάκη.

Ανώνυμος είπε...

Έως το 1977 λέει στην αρχή της σελίδας, όχι 1974! Όσο για τη δολοφονία της Παπαδάκη υπάρχουν πιο ειδικοί από εμάς για να κρίνουν.