ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

Ματούλα Κουτροπούλου
Γεννήθηκε το 1946. Μοντέλο και ηθοποιός. Είχε παντρευτεί τον επιχειρηματία Roberto Carriere to 1974 και το 1975 απέκτησαν ένα γιο, το Λορέντζο Καριέρε (γνωστός από το reality του MEGA "Bar" και το συγκρότημα "Φίλοι για πάντα"). Ο Roberto Carriere στη συνέχεια παντρεύτηκε τη Μαριαλένα Οικονομίδου, κόρη του Γιώργου Οικονομίδη και της Λιάνας Βιτσώρη), με την οποία απέκτησαν δύο παιδιά. Ο Roberto Carriere "έφυγε" το 2015 σε ηλικία 70 ετών. Πέθανε στις 17 Οκτωβρίου 2023.
Φιλμογραφία
Πρόκλησις  (1971)
Ρόδα τσάντα και κοπάνα  (2011)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ http://www.womantoc.gr/

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ματούλα Κουτροπούλου είναι το πλήρες όνομά της. Είχε παντρευτεί τον επιχειρηματία Roberto Carriere to 1974 και το 1975 απέκτησαν ένα γιο, το Λορέντζο Καριέρε (γνωστός από το reality του MEGA "Bar" και το συγκρότημα "Φίλοι για πάντα"). Ο Roberto Carriere στη συνέχεια παντρεύτηκε τη Μαριαλένα Οικονομίδου, κόρη του Γιώργου Οικονομίδη και της Λιάνας Βιτσώρη), με την οποία απέκτησαν δύο παιδιά. Ο Roberto Carriere "έφυγε" το 2015 σε ηλικία 70 ετών.

KOSTAS είπε...

Σ΄ευχαριστώ πολύ !!!...