ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΞΕΝΟΦΩΝ ΦΙΛΕΡΗΣ

Ξενοφών Φιλέρης
Ξενοφώντας Φιλέρης γεννήθηκε στην Αθήνα στις 16 Μαρτίου 1929. Δούλεψε στον ελληνικό κινηματογράφο μέχρι το 1970, ως μακιγιέρ, παραγωγός, σκηνοθέτης και σεναριογράφος. Στα μέσα της δεκαετίας του 1960 έκανε την εμφάνισή του στην ελληνική δισκογραφία σαν στιχουργός. Στη διάρκεια της δημιουργικής του πορείας συνεργάστηκε με σπουδαίους Έλληνες δημιουργούς: Κώστας Χατζής, Γιώργος Ζαμπέτας, Γιώργος Κριμιζάκης, Δημήτρης Μηλιος, Βασίλης Δημητρίου, Γιάννης Καραμπεσίνης, Διονύσης Τσακνής κ.α. Στην μεγάλη πορεία του έγραψε σημαντικότατα τραγούδια που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από το ελληνικό κοινό. Τραγούδια που τον καθιστούν αλησμόνητο και σημαντικότατο ταυτόχρονα: «Χάσαμε», «Πάρε ένα κοχύλι από το Αιγαίο», «Μια χαμένη Κυριακή», «Μου ‘χες τάξει Άννα», «Ζητείται φίλος», «Το γυφτάκι»  (μουσική: Κώστας Χατζής), «Στο Λευκό Πύργο», «Ρωμιός αγάπησε Ρωμιά», «Νύχτα ονειρομάνα». «Το θέμα είναι να τη βρω» (μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας) κ.α. Ο Ξενοφώντας Φιλέρης ήταν μέλος της Α.Ε.Π.Ι. (Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Πνευματικής Ιδιοκτησίας) από 1η Μαΐου 1970. Ήταν παντρεμένος με την ηθοποιό Μάρθα Βούρτση.  Πέθανε στις 20 Ιανουαρίου 2014.
Φιλμογραφία
Ο Γιάννης τά΄κανε θάλασσα (1964)
Ο λαγοπόδαρος (1964)
Οι προικοθήρες (1964)
Τώρα που φεύγω από τη ζωή (1966)
Θέλω να ζήσω στον ήλιο (1966) [Πέτρος]
Τα δολάρια της Ασπασίας (1967)
Αυτή που δεν λύγισε (1968)
Συννεφιασμένοι ορίζοντες (1968)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.aepi.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: