ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΧΑΡΗΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ

Χάρης Τρύφωνας
Φιλμογραφία
Ένας άφραγκος Ωνάσης (1969)[υπεύθυνος καζίνο]
Όταν η πόλις πεθαίνει (1969)[στην αρχή τότε που λιποθυμά η Χρονοπούλου]
ΘΒ Επιχείρηση Γης μαδιάμ (1969)[στους εξεταστές πρακτόρων και στην αρχή στην καφετέρια που γίνεται η έκρηξη]
Οι γενναίοι του Βορρά (1970)
Η Βαρώνη και ο Προκόπης (1970) [Τζιμ] (ως Χάρης Τρύφων)
Ηδονή και εκδίκηση (1970) [Μάρκος]
Η σάρκα προστάζει (1971)
Ο κύκλος της ανωμαλίας (1971) [Γιώργος Πετρίδης]
Πουλημένες παρθένες (1972)
Κολασμένα καθάρματα   (1972)[Αριστείδης]
Η Αλίκη της σύγχρονης γενιάς (1973)
Οι γυναίκες που ζητούσαν τον έρωτα (1975) [Φαίδωνας]
Κολασμένα νιάτα (1975)
Μαύρη Αφροδίτη  (1977) [Steve]
Ερωτική υπερένταση (1977)[Μπαρμπαρόσα]
Γυμνό φωτομοντέλο  (1978) [Βέρνερ]
Η Μαύρη Εμμανουέλα  (1980) [Mario]  

Δεν υπάρχουν σχόλια: