ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΥΛΒΑ

Χριστίνα Σύλβα
Η Χριστίνα Σύλβα ήταν Ελληνίδα ηθοποιός και θιασάρχης. Γεννήθηκε στην Αθήνα ως Σύλβια Πουλοπούλου το 1936 (άλλη πηγή αναφέρει το 1934). Φοίτησε στη σχολή του Εθνικού Θεάτρου.
Υπήρξε συμπρωταγωνίστρια του Λάμπρου Κωνσταντάρα. Συνεργάσθηκε με πολλούς θεατρικούς θιάσους. Πέθανε το 1994 από καρκίνο και ετάφη στο Κοιμητήριο της Δάφνης. Ήταν παντρεμένη με τον θεατρικό επιχειρηματία Δημήτρη Μαρκομιχελάκη και είχε δύο κόρες.
Φιλμογραφία
Ο αγαπητικός της βοσκοπούλας (1955) [Κρυστάλλω]
Μακρυά απ' τον κόσμο (1958) [Λουκιανή Βαλιανού]
Τρεις μάγκες στο παρθεναγωγείο (1959)
Τυφλός άγγελος (1960) [Νίνα] 
Το αγρίμι (1960)[Κάκια Παγουλάτου]
Το γεφύρι του πεπρωμένου (1960) [Ζωή]
Μετά την αμαρτία (1960) [Χριστίνα]
Λύτρωσέ με αγάπη μου (1960) [Σοφία]
Θυσιάστηκα για το παιδί μου (1960) [Μαρίνα]
Καραγκούνα (1961) [Μάρω]
Μην κλάψεις για μένα (1961)
Λάθος στον έρωτα (1961) [Άννα Μίχαλου]
Μάνα μου, παραστράτησα (1961) [Μαρίνα] 
Στέγνωσαν τα δάκρυά μας (1961) [Μαρία]
Η μεγάλη θυσία (1962) [Χριστίνα]
Πονεμένη μητέρα (1962) [Νατάσα]
Εξομολόγησις μιας μητέρας (1962)
Αφοσίωση (1963) [Έλλη]
Το μεγάλο μυστικό (1963)
Όλα, και τη ζωή μου ακόμα (1963)
Ανεμοστρόβιλος (1964) [Φανή]
Το ρομάντζο μιας καμαριέρας (1965) [Κατερίνα]
Ο μεγάλος διχασμός (1968) [Στέλλα Μπάρη]
Τζέιν Έυρ (1968)
Τα λιονταράκια (1974)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ishow.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Δημήτρης Μαρκομιχελάκης ήταν ο πρώτος της σύζυγος και ήταν γιατρός στο επάγγελμα με δική του κλινική.Το χόμπυ του ήταν το θέατρο.Τις κόρες της τις απέκτησε με τον δεύτερο της σύζυγο που λεγόταν Δημήτρης Ρόκκας.