ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

ΝΤΟΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ


Ντόρα Αναγνωστοπούλου
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1936 και πέθανε το 1997 .Σπούδασε στη Δραματική Σχολή Πέλου Κατσέλη. Πήρε άδεια άσκησης επαγγέλματος ηθοποιού ως εξαιρετικό ταλέντο. Θιασάρχις επί σειρά ετών στο Ρωμέικο Θέατρο που ίδρυσε με το σύζυγό της και μέλος της εταιρείας Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων. Σύζυγος του ηθοποιού Μπάμπη Τιμοθέου. 
Φιλμογραφία
Μαρία Πενταγιώτισσα (1957)
Ψιτ... κορίτσια! (1959)
Έξω οι κλέφτες (1961)
Ο Μιχαλιός του 14ου συντάγματος (1962)[Στέλλα]
Ο θαλασσόλυκος (1964)
Ο θαλασσόλυκος (1964)
Η γυνή να φοβήται τον άνδρα (1965)[γραμματέας Κωνσταντίνου]
Μοντέρνα Σταχτοπούτα (1965)[γειτόνισσα]
Το βλακόμουτρο (1965)
Ευτυχώς... τρελάθηκα! (1966) [Βούλα]
Ο εξυπνάκιας (1966) [Ζέτα]
Ο αχόρταγος (1967)
Τρελός παλαβός και Βέγγος (1967)
Η θυρωρίνα (1968)
Η μεγάλη Ανάσταση (1969)[πελάτισσα μπαρ]

Δεν υπάρχουν σχόλια: