ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΑΣ


Βασίλης Παπανίκας
Γεννήθηκε 1930 στα Ιωάννινα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Έλαβε μέρος σε πολυάριθμες διαλέξεις γνωστών πνευματικών ανθρώπων της χώρας, ερμηνεύοντας κείμενα της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Πραγματοποίησε πολλές ομιλίες σε όλη την Ελλάδα με θέματα ιστορικά, κοινωνικά, λογοτεχνικά κ. ά. Δίδαξε υποκριτική και αγωγή του λόγου στις δραματικές σχολές Κωστή Μιχαηλίδη, Σωματείου Ηθοποιών Κινηματογράφου, Νίκου Μπίνα, Μαίρης Γιαννούλη-Μοσχονά, Πειραϊκού Συνδέσμου και Ύδραυλος. Από το 1954 εως το 1975 έλαβε μέρος σε 83 παραστάσεις του Εθνικού θεάτρου.
Φιλμογραφία
Φτώχεια και αριστοκρατία / Στουρνάρα 288 (1959)
Το κλωτσοσκούφι (1960)
Αμόκ (1963)
Η μάνα της φόνισσας (1989) [ανακριτής]
Ο τελευταίος τίμιος Ρωμηός (1989)
Η καρδιά του πατέρα (1990)
Βασιλική (1997) [Γιάγκος Χρυσομόγλου]

Δεν υπάρχουν σχόλια: