ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 29 Απριλίου 2021

ARLETTE BAUMANN


Arlette Baumann - Αρλέτ Μπομάν

Γαλλίδα ηθοποιός. Πρώτη σύζυγος του Δημητρη Κολλάτου. 

Φιλμογραφία

Αθήνα (1962)

Οι Ελιές (1964)

 Θάνατος του Αλέξανδρου (1966) [γυναίκα του Αλέξανδρου]

Συμπόσιο (1973) [Ελένη]

 Η Γαλλία του Ζισκάρ (1978)

Νίκος Μερτής  (1978)

Ψάχνοντας για την Πηνελόπη (1981)

 Σόδομα και Γόμορα (1986)

 Η Ζωή με τον Άλκη (1988) [μητέρα]

Κόκκινο Τριαντάφυλλο Σου Έκοψα (1993)


Δεν υπάρχουν σχόλια: