ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

ΒΙΛΜΑ ΤΣΑΚΙΡΗ

Βίλμα Τσακίρη
Γεννήθηκε την 1 Ιανουαρίου 1949 στις Σέρρες. Το πραγματικό της όνομα είναι Βηθλεέμ Τσακίρη.Την πρώτη τάξη του δημοτικού την τελείωσε στα Κοκκινόγεια και συνέχισε στο 9ο δημοτικό σχολείο Σερρών και στο Λύκειο Θηλέων Σερρών. Το όνειρο του θεάτρου την έφερε μετά το τέλος του σχολείου στην δραματική σχολή του “Kυριαζή Χαρατσάρη” στην Θεσσαλονίκη απ όπου αποφοίτησε το 1970. Έχει συνεργαστεί με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος για τέσσερα έτη, αμέσως μετά τις σπουδές στη σχολή Χαρατσάρη. Στην Αθήνα, όταν κατέβηκε, συνεργάστηκε με αρκετούς ηθοποιούς. Έχει λάβει μέρος σε πολλές κινηματογραφικές ταινίες ( «Είκοσι γυναίκες κι εγώ» κ.ά. ) και τηλεοπτικές σειρές ( «Η τράπεζα», «Ένας μήνας και κάτι», «Η πολυκατοικία» κ.ά.) Σύζυγός της υπήρξε ο επίσης ηθοποιός Γιάννης Ευαγγελίδης. Η κόρη τους, Καλλιόπη Ευαγγελίδη, είναι επίσης ηθοποιός. Τον Ιούλιο του 2012, η ηθοποιός βάπτισε την μικρότερη εγγονή της, Βίλμα από το Βηθλέεμ, το όνομα της.
Φιλμογραφία
Evergreen (2012)
Το Γαμήλιο Party (2008) [Μυρτώ]  
Υπέρ Επείγον (1989) [Μάρθα]  
Μειδιάστε παρακαλώ (1988)
Ο Κοντός και οι Μνηστήρες  (1988) [Φρόσω]  
Της Παλαβής (1988) [Τασία]  
Ράδιο-Αρβύλα (1986) [Θοδώρα]  
Τα Πρόσωπα του Θεού (1985) [Βαγγελιώ]  
Και Κλάααμα στα Σχολεία!...  (1984) [Θεοδώρα ]
Νειάτα στη Λάσπη  (1984) [Κλαίρη Δεληγιάννη]  
Γρανίτα από Μελάνι  (1983) [Θοδώρα]  
Στα Σαγόνια της Εφορίας (1983) [Μερόπη Χρυσοπούλου]  
Ξυπόλητα... Καμάκια  (1982) [Ευγενία]  
Ο Τελευταίος... Αντρας  (1981) [ταξιτζού]
Γυναίκες στα όπλα (1979) [Καραποστόλου]
Η βαλίτσα του παπά (1978) [νύφη] 
20 Γυναίκες κι Εγώ! (1973)  
Ορατότης μηδέν (1970)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/
ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: