ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

ΟΛΓΑ ΠΟΤΑΜΙΤΟΥ

Όλγα Ποταμίτου
Είναι από την Λεμεσό και συγκεκριμένα από τη Λάνια. Είναι Κύπρια ηθοποιός και τραγουδίστρια, με πλούσια θεατρική παρουσία και πολλές συμμετοχές σε κυπριακές τηλεοπτικές σειρές ενώ κατά καιρούς τραγούδησε σε διάφορα μαγαζιά. Έπαιξε κυρίως κωμικούς ρόλους αλλά και δραματικούς όπως η Σουλτάνα στην τηλεοπτική επιτυχία του Ant1 "Ελένη η Πόρνη". Έχει ταξιδέψει και έχει παίξει σε όλες τις χώρες και στις παροικίες που υπάρχουν Κύπριοι. Τραγουδά κυπριακά παραδοσιακά τραγούδια με μεγάλη ευκολία. Για ένα διάστημα παρουσίαζε το τηλεπαιχνίδι "Που σου νεύκω". Η κόρη της, η Στέλλα Ποταμίτου είναι και αυτή ηθοποιός και η εγγονή της, Όλγα Φρέρη είναι τραγουδίστρια
Φιλμογραφία
Αγάπες και καημοί (1967)
Δάκρυα και διπλοπενιές (1969)
Αναστενάζουν οι πενιές (1970)[μητέρα]
Διακοπές στη Κύπρο μας (1971)[υπηρέτρια Παπαγιαννόπουλου]
Κλεμμένος έρωτας (1972)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/olgapotamitou/
ΑΠΟ ΤΟ https://mousikovlog.blogspot.bg/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μήπως γνωρίζετε ποια ηθοποιός υποδύεται την Κατερίνα οταν είναι συμμαθήτρια της Ελένης ; Hταν τα τρία κορίτσια Μαρία Αφροδίτη Κατερίνα .