ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 25 Ιουνίου 2017

ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΝΤΖΟΥ

Μαρία Σκούντζου
Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και Σχέδιο στη σχολή Δοξιάδη. Ως αριστούχος προσελήφθη στο Εθνικό Θέατρο, όπου πρωταγωνίστησε στις τραγωδίες: 'Πέρσες', 'Αντιγόνη', 'Οιδίπους επί Κολωνώ', 'Φοίνισσες', 'Βάκχες', 'Ηλέκτρα', 'Τρωάδες', 'Ίων', 'Ηρακλείδες', 'Ιππόλυτος'. Με παραστάσεις αρχαίου δράματος εμφανίστηκε και στο εξωτερικό: Η.Π.Α., πρώην Σοβιετική Ένωση, Άπω Ανατολή, Κίνα κα σε αρκετές πόλεις της Ευρώπης. Στο παγκόσμιο ρεπερτόριο πρωταγωνίστησε σε έργα Σαίξπηρ, Ίψεν, Τσέχωφ, Ντοστογιέφσκυ, Γκόρκυ, Στριντμπεργκ, Λόρκα, Μπ. Σω, Σηνγκ, Άλμπυ, Ντε Φίλιππο, Θερβάντες κ.α. Σε έργα νεοελλήνων Τερζάκη, Καζαντζάκη, Πρεβελάκη, Μουρδελά, Μητρόπουλου Κωτσόπουλου κ.α. Εκτός Εθνικού Θεάτρου συνεργάστηκε με το Αμφιθέατρο του Σ. Ευαγγελάτου στη 'Μαρία Στιούαρτ' (Ελισάβετ), με το Θέατρο Κ. Κουν στην 'Ιφιγένεια εν Αυλίδι' (Κλυταιμνήστρα) και με το Κ.Θ.Β.Ε στο 'Ήταν Όλοι τους Παιδιά μου'. Τιμήθηκε με το έπαθλο Μαρίκας Κοτοπούλη. Δίδαξε επί σειρά ετών στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Από το 1994 έως το 1996 έλαβε μέρος σε 65 παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου.
Φιλμογραφία
Ο Ψαρόγιαννος  (1966)
Οι δρόμοι της αγάπης είναι νυχτερινοί (1981)
ΑΠΟ ΤΟ http://www.ntng.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια: