ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

ΝΑΝΤΙΑ ΦΟΝΤΑΝΑ

Νάντια Φοντάνα (Κορνηλία Μακρίδου)
Κορυφαία χορεύτρια. Η Νάντια Μακρίδου γεννήθηκε στην Αθήνα στις 4 Δεκεμβρίου 1944. Ο πατέρας της κατάγεται από το Κάιρο της Αιγύπτου και η μητέρα της από την Κωνσταντινούπολη. Σε νηπιακή ηλικία άρχισε σπουδές στον χορό. Στα δεκατέσσερα, ο Γιάννης Φλερύ και η Λίντα Άλμα ανακάλυψαν το ταλέντο της και της πρότειναν την πρώτη της δουλειά, στο «Μετροπόλιταν». Συνεργάστηκε με εξαίρετους χορογράφους, όπως ο Μανώλης Καστρινός και ο Τάκης Βαρλάμος. Το 1965 συναντήθηκε on stage με τον Φώτη Μεταξόπουλο, στο κέντρο «Παλιά Αθήνα» όπου εμφανίζονταν -μεταξύ άλλων- οι Γιώργος Μουζάκης και Γιάννης Βογιατζής. Λέγεται ότι υπήρξε η 14η στη σειρά παρτενέρ που δοκίμασε ο Μεταξόπουλος μέχρι να κατασταλάξει σε εκείνην, να τη «βαφτίσει» Φοντάνα και το 1970 να την παντρευτεί. Από εκείνη τη χρονιά μέχρι το 1980 που χώρισαν, το θρυλικό ντουέτο Μεταξόπουλος - Φοντάνα θα εμφανιστεί στις πιο μεγάλες σκηνές και πίστες της Αθήνας, γράφοντας τη δική του λαμπρή ιστορία. Ενας ακόμη σημαντικός άνδρας της ζωής της ήταν ο πρώην βουλευτής Γιώργος Λιάνης, τον οποίο η ίδια αποκαλούσε «ψυχούλα». Στο σινεμά και τα νυχτερινά κέντρα συνεργάστηκε με τα μεγαλύτερα ονόματα του καλλιτεχνικού χώρου, όπως η Μαρινέλλα, ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης, ο Γιώργος Καραμπεσίνης, η Ρένα Βλαχοπούλου, ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ, ο Σωτήρης Μουστάκας. 
Φιλμογραφία
Δημήτρη μου, Δημήτρη μου (1967)
Η παιχνιδιάρα (1967)
Το πιο λαμπρό αστέρι (1967)
Η Αθήνα μετά τα μεσάνυχτα (1968)
Ο τσαχπίνης (1968)
Εκείνοι που ξέρουν ν' αγαπούν  (1968)
Θου-Βου φαλακρός πράκτωρ - Επιχείρησις: Γης μαδιάμ   (1969)
Ο θαυματοποιός (1969)
Το αφεντικό μου ήταν κορόιδο   (1969)
Η θεία μου η χίπισσα (1970)
Οι τρεις ψεύτες   (1970)
Τι κάνει ο άνθρωπος για να ζήση (1970)
Φλογισμένη σάρκα (1971)
Η κόμησσα της Κέρκυρας (1972)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/
ΑΠΟ ΤΟ http://www.espressonews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: