ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

ΑΝΝΑ ΤΑΡΗ

Άννα Τάρη
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1936. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Θεάτρο Τέχνης του Καρ. Κουν (αποφοίτησε το 1958) και Αγγλική φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Πρωτοεμφανίστηκε με τον θίασο "Ελεύθερο Θέατρο" της Θεσσαλονίκης το 1958. Ακολούθησε μια δεκαετής καριέρα συνεργασιών με    σημαντικούς θιάσους όπως του Νίκου Χατζίσκου, η "Νέα Σκηνή" του Κωστή Λειβαδέα, ο θίασος της Έλλης Λαμπέτη, του Αλέκου Αλεξανδράκη, των Κάκιας Αναλυτή-Κώστα Ρηγόπουλου, Λ.Κωνσταντάρα-Μ.Κοντού, των Αυλωνίτη-Βασιλειάδου-Ρίζου, της Βίλμας Κύρου κ.α. Στη συνέχεια εγκατέλειψε τις εμφανίσεις της και μετέβη στο Λονδίνο με υποτροφία του Βρετανικού Ινστιτούτου για να παρακολουθήσει θεατρικά σεμινάρια στη Σχολή "British Drama League" και παρέμεινε για πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Ανέπτυξε και συγγραφική δραστηριότητα με μεταφράσεις αγγλικών και γαλλικών θεατρικών έργων.
Φιλμογραφία
Ο θάνατος θα ξανάρθει (1961) [Σάρα Μπράουν]
Προδομένη αγάπη (1962)  [Πόπη]
Ανοιχτή επιστολή (1967)  [μητέρα του νεκρού Γιαννάκη]   
Όταν τα ψάρια βγήκαν στη στεριά (1967) [σύζυγος του αρχηγού Ηλία] 

Δεν υπάρχουν σχόλια: