ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 10 Απριλίου 2016

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΙΚΟΛΕΛΗΣ

Δημήτρης Νικολέλης 
Γεννήθηκε το 1930 στην Αθήνα (Κηφισιά) και σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του "Ελληνικού Ωδείου". Ξεκίνησε την καριέρα του το 1957, εμφανιζόμενος με τον θίασο της Σοφίας Βέμπο στην επιθεώρηση "Άλα Νάσερ!". Συνεργάστηκε στη συνέχεια με τους θιάσους του Δημήτρη Μυράτ, του Κώστα Χατζηχρήστου και το "Κυκλικό Θέατρο του Λεων.Τριβιζά, ενώ εμφανίστηκε το 1962 και στο θέατρο Παρκ στη μνημειώδη "Όμορφη πόλη" των Μίκη Θεοδωράκη και Μποστ. Συμμετοχές είχε επίσης με θιάσους όπως η "Μουσική Θεατρική Εταιρία" όπου έπαιξε επιθεωρήσεις με τους Άννα & Μαρία Καλουτά, Ορέστη Μακρή κ.α., τον Θίασο Αλ.Αλεξανδράκη, τη "Νέα Σκηνή" του Κ.Λειβαδέα και τον θίασο Αντιγ. Βαλάκου μέχρι το 1967 οπότε διέκοψε τις εμφανίσεις του.
Φιλμογραφία
Κυνηγώντας τον έρωτα (1956)  [Μιχάλης, ο εγκαταληφθείς σύζυγος]
Ο Θύμιος τάχει 400 (1960)  [ο σκηνοθέτης του θεάτρου]

Δεν υπάρχουν σχόλια: