ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΑΚΑΚΟΣ

Γιάννης Λιακάκος
Γεννήθηκε στην Νίκαια του Πειραιά. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Γιώργου Θεοδοσιάδη το 1966. 
Φιλμογραφία
Αποστολή θανάτου (1968) [στην ομάδα των σαμποτέρ]
Επί εσχάτη προδοσία (1968)
Η ώρα της οργής (1968)
Ξύπνα καϋμένε Περικλή (1969) [σερβιτόρος που υποδύεται τον αστυνομικό]
Ο θαυματοποιός (1969)[αντιπρόσωπος βιομηχανίας πυροτεχνημάτων]
Ο παραμυθάς (1969) [υπάλληλος του αεροδρομίου]
Η Σμυρνιά (1969)
Άγιος Νεκτάριος ο προστάτης των φτωχών (1969)
Ένας Κίτσος στα μπουζούκια (1970)
Ένα μπουζούκι αλλοιώτικο από τ’ άλλα (1970) [οικογενειάρχης όπου ο Θύμιος πάει ως... γκουβερνάντα] 
Μια γυναίκα στην αντίσταση (1970)
Δώστε τα χέρια (1971)
Ο τρελοπενηντάρης (1971) [γκρούμ ξενοδοχείου]
Παπαφλέσσας / Η μεγάλη στιγμή του ’21 (1971)
Το ολοκαύτωμα (1971)
Ο μοναχογιός μου ο αγαθιάρης (1972)
Ο μοναχογιός μου ο αγαθιάρης (1973)
Ο τρομοκράτης (1975) [αστυφύλακας στο σημείο των λύτρων]
"Επιστροφή στη ζούγκλα"  (1988)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Συγγνώμη αυτός πέθανε?

ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΡΜΠΑΣ είπε...

Αυτός δεν πέθανε ιδιωτεύει στοχαστικά στην πλατεία Βριλησσίων 27 12 23