ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

ΑΛΕΞΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

Αλέξης Γεωργίου

Γεννήθηκε το 1952 και πέθανε στις 8 Σεπτεμβρίου 2014. Χορευτής, που είχε συνδέσει το όνομά του κυρίως με τη Λυρική Σκηνή αλλά και γνωστός για λαμπερές συνεργασίες σε θέατρα και νυχτερινά μαγαζιά. Μοσχολιού, Πουλόπουλος, Πάριος, Διαμάντη, Βοσκόπουλος, Σακελλαρίου ήταν μερικές από τις πολύ πετυχημένες συνεργασίες του.

Φιλμογραφία

Το κοροιδάκι της πριγκιπέσσας (1972)

Πάμε για καφέ (1982)

ΑΠΟ ΤΟ https://retrodb.gr/

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: