ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2024

ΠΑΥΛΟΣ ΤΑΣΙΟΣ

Παύλος Τάσιος

Έλληνας σκηνοθέτης και σεναριογράφος.Γεννήθηκε στον Πολύγυρο. Σπούδασε κινηματογράφο στη Σχολή Σταυράκου. Ξεκίνησε από το μελόδραμα της δεκαετίας του 1960 και τη Φίνος Φιλμ (ως βοηθός του Γιάννη Δαλιανίδη) και μετεξελίχθηκε σε έναν από τους κύριους «εκπροσώπους» του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου. Σκηνοθέτησε, μεταξύ άλλων, τις ταινίες: Ναι μεν, αλλά...(1972), Οι Προστάτες (1973), Το Βαρύ Πεπόνι (1977), Παραγγελιά (1980), Το Στίγμα (1982), Τα βαποράκια (1983), Άλλος για τον...Κορυδαλλό (1983) και Νοκ Άουτ (1986). Ήταν παντρεμένος με την Κατερίνα Γώγου, με την οποία είχε μια κόρη, τη Μυρτώ Τάσιου. Απεβίωσε στην Αθήνα σε ηλικία 69 ετών, στις 2 Οκτωβρίου 2011,ύστερα από μάχη με τον καρκίνο.

Φιλμογραφία (ως ηθοποιός)

Πληγωμένα νιάτα (1969)

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: