ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2023

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΙΧΑΗΛ

Δημήτρης Μιχαήλ

Ο Δημήτρης Μιχαήλ (Αθήνα 1933) ήταν πρωταθλητής της Ελληνικής πυγμαχίας, είχε εκπροσωπήσει τα ελληνικά χρώματα στους ολυμπιακούς αγώνες του 1960. Ήταν πυγμάχος του Απόλλωνα Αθηνών, ενώ αργότερα πήρε μεταγραφή στον Παναθηναικό. Ήταν πρωταθλητής Ελλάδος στα 67 κιλά το 1957, το 1958, το 1959 και το 1960. Ο Μιχαήλ πήρε μέρος στους Ολυμπιακούς αγώνες του 1960 της Ρώμης. Στα 63,5 κιλά πέρασε από τον πρώτο γύρο χωρίς αγώνα και στον δεύτερο γύρο ηττήθηκε στα σημεία από τον Ελβετό Μπέρνι Μελί. Μετά το 1965 ο Δημήτρης Μιχαήλ μετανάστευσε στην Αυστραλία, όπου συμμετείχε σε αγώνες πυγμαχίας επιτυγχάνοντας διακρίσεις.

Φιλμογραφία

Νιάτα στο πεζοδρόμιο (1964)

Το ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη (1965)

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: