ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 25 Οκτωβρίου 2023

ΝΙΚΟΣ ΣΚΥΛΟΔΗΜΟΣ

Νίκος Σκυλοδήμος

Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 18 Μαίου 1948. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Μαζί με άλλους ηθοποιούς, ίδρυσαν το "Ελεύθερο Θέατρο", ένα πρωτοποριακό θίασο με μεγάλη απήχηση στο κοινό. Οι διενέξεις μεταξύ των μελών του θιάσου, τον οδήγησαν σε διακοπή της συνεργασίας του. Στη συνέχεια, υπήρξε για χρόνια, καλλιτεχνικός υπεύθυνος και στέλεχος της "Θεατρικής Λέσχης Βόλου". Συμμετείχε σε τηλεοπτικές σειρές. Η 15χρονη παρουσία του στο ελληνικό θέατρο, υπήρξε σημαντική. Ήταν άνθρωπος ευαίσθητος, απόλυτος και με πνευματικές ανησυχίες, που τον οδήγησαν τελικά στην αυτοκτονία. Ο ηθοποιός αυτοκτόνησε την ημέρα των γενεθλίων του 18 Μαίου 1986 και βρέθηκε κρεμασμένος στο πατρικό του σπίτι.

Φιλμογραφία

Τα χρώματα της ίριδας (1975)

ΑΠΟ ΤΟ www.retrodb.gr

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: