ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2023

ΒΛΑΔΙΜΗΡΟΣ ΚΑΥΚΑΡΙΔΗΣ

Βλαδίμηρος Καυκαρίδης

Ο Βλαδίμηρος Καυκαρίδης ήταν Κύπριος ηθοποιός. Γεννήθηκε το 1931. Ασχολήθηκε με το θέατρο και ανέλαβε επίσης την διοίκηση τουΘεατρικού Οργανισμού Κύπρου και εργάστηκε στην Κύπρο και Ελλάδα. Έπαιξε σε διάφορες ταινίες, τηλεοπτικές σειρές και θεατρικές παραγωγές. Πέθανε το 1983.

Φιλμογραφία

Οι εκδικητές της Κύπρου (1974)

Ειρηνού και Βάσος (1974)

 

1 σχόλιο:

Ν. Καπάκης είπε...

¨"Εταιρεία θαυμάτων" 1962