ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΟΜΠΑΡΣΟΣ


Κομπάρσος

Προφανώς θα ήταν κάποιο μέλος των τεχνικών συνεργείων στις ταινίες του Θανάση Βέγγου. Τον βρήκαμε σε 6 ταινίες, αλλά μάλλον θα έχει συμμετάσχει και σε άλλες.

Φιλμογραφία

Ο παράς κι ο φουκαράς (1964)[στο ασανσέρ]

Η δε γυνή να φοβήται τον άντρα (1965)[στην τελευταία σκηνή στην Πλάκα]

ΘΒ φανερός πράκτωρ (1967)[πράκτορας νηπιαγωγείου]

Τρελός, παλαβός και Βέγγος(1967)[ναυτοπρόσκοπος και έξω από το κατάστημα επίπλων]

Ποιος Θανάσης (1969)[παίζει μπιλιάρδο με τον Πλοιό]

Θου-Βου Φαλακρός Πράκτωρ. Επιχείρησις: Γης Μαδιάμ (1969)[γκαρσόνι]

ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: