ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ


Γιώργος Σταμάτης

Γεννήθηκε το 1946 στην Αθήνα. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή Γρηγόρη Βαφιά. Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο στη διάρκεια των σπουδών του (1966), με τον θίασο "Ενωμένοι Καλλιτέχνες", ενώ το 1969, έκανε την πρώτη του επαγγελματική εμφάνιση, δίπλα στους Ν. Ρίζο, Κ. Βουτσά και Μ. Κοντού. Για 20 και πλέον χρόνια, εργάστηκε στο θέατρο πλάι σε μεγάλα ονόματα. Τελευταία του εμφάνιση ήταν στην Παιδική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, τη σεζόν 1991-1992, στη διασκευή του έργου του Σο, "Ο Ανδροκλής και το Λιοντάρι". Ο Γιώργος Σταμάτης έφυγε από κοντά μας το 1992.

Φιλμογραφία

Αέρα, αέρα, αέρα    (1972)

Η κόμησσα της Κέρκυρας     (1972)

Ψυχή και σάρκα (Εσύ κι' εγώ) (1974)

Το ψώνιο (1983)

Λαλάκης ο εισαγόμενος     (1984)

Ένα σενάριο είναι η ζωή μας (1985)

Τρελλός είμαι ότι θέλω κάνω!..   (1985)

Ψηλός λιγνός και ψεύταρος (1985)

ΑΠΟ ΤΟ https://www.protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: