ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

ΛΟΛΟΤΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ

Λολότα Ιωαννίδου
Γεννήθηκε το 1900 και πέθανε στην Νέα Υόρκη το 1943. Ήταν σύζυγος του Νίκου Μοσχονά.
Φιλμογραφία
Ο έρως της Κοντσέτας σώζει τον Μιχαήλ   (1924)
Ο γάμος της Κοντσέτας και του Μιχαήλ    (1926)
Το όνειρο του Μιχαήλ (1926)
ΑΠΟ ΤΟ https://www.retrodb.gr/

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η φωτογραφία προέρχεται από το άρθρο του Αντώνη Ευθυμίου "Μιχαήλ Μιχαήλ του Μιχαήλ: Ένας Έλληνας Σαρλώ" (https://www.maxmag.gr/cinema/michail-michail-toy-michail-enas-ellinas-sarlo/), που δημοσιεύτηκε στις 28 Μαρτίου 2019.

Επίσης, η Λολότα Ιωαννίδου έχει παίξει σίγουρα μόνο στις ταινίες "Ο έρως της Κοντσέτας σώζει τον Μιχαήλ" (1924) και "Ο γάμος της Κοντσέτας και του Μιχαήλ" (1925 και όχι 1926). Για την ταινία "Το όνειρο του Μιχαήλ" δεν υπάρχουν καθόλου στοιχεία για τους ηθοποιούς που συμμετείχαν, πέραν του Μιχαήλ Μιχαήλ του Μιχαήλ.

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1910

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1900, ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΕ ΤΟ 1943 ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. ΗΤΑΝ ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟ ΜΟΣΧΟΝΑ