ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 25 Αυγούστου 2018

ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
































Βασίλης Μέγας
Κομπάρσος. Το όνομα δίνεται με επιφύλαξη. Μπορεί να ονομάζεται Κώστας Γενουλάτος. Τον βρήκαμε σε 21 ταινίες.
Φιλμογραφία
Η λεωφόρος του μίσους (1968)[αστυνομικός]
Για ποιον χτυπά η κουδούνα (1968)[εργαζόμενος Παπαγιαννόπουλου]
Το λεβεντόπαιδο (1969)[εργάτης]
Πανικός (1969)[δημοσιογράφος]
Το θύμα (1969)[συμφοιτητής Τζανετάκου]
Το ανθρωπάκι (1969)[μπουζούκι στο διαφημιστικό]
Η Παριζιάνα (1969)[ξάδελφος Καρρά/οικονόμος βίλας]
Ο θαυματοποιός (1969)[αντιπρόσωπος βιομηχανίας πυροτεχνημάτων]
Η θεία μου η χίπισσα (1970)[αεροπειρατής]
Υπολοχαγός Νατάσσα (1970)[πατριώτης]
Αυτοί που μίλησαν με τον θάνατο (1970)[στρατιώτης που επέστρεψε από το Μέτωπο]
Οι γενναίοι του Βορρά (1970)[κομιτατζής]
Μια γυναίκα στην αντίσταση (1970)[πατριώτης]
Διακοπές στο Βιετνάμ (1971)[αστυνομικός]
Ζητείται επειγόντως γιατρός (1971)[παρέα Λιάρου]
Η Αλίκη δικτάτωρ (1972)[στη κηδεία]
Η Ρένα είναι όφσαιντ (1972)[αστυνομικός]
Δικτάτωρ καλεί Θανάση (1973)[με τον Ιάκωβο Ψαρρά]
Ο φαντασμένος (1973)[παίρνει τηλέφωνο από τηλεφωνικό θάλαμο]
Θέμα συνειδήσεως (1973)[ασφάλεια Χριστοφορίδη]
Ο θίασος (1975)[παρακρατικός, στο πρωτοχρονιάτικο ρεβεγιόν του 1946)

5 σχόλια:

Αντωνης είπε...

"Ζητείται επειγόντως γαμπρός" παρεα Παυλου Λιαρου

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΝΟΥΛΑΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ

Αντωνης είπε...

"η Παριζιανα", οικονομος της βιλλας

Αντωνης είπε...

"το θυμα", συμφοιτητης Τζανετακου, του δανειζει βιβλια

Αντωνης είπε...

Ο θίασος, παρακρατικός στο πρωτοχρονιατικο ρεβεγιον του 1946